Den perfekta lokalen – ja den finns!

Vi kan erbjuda 40 olika lokaler i Stockholm och presenterar bara ett axplock här på sidan. Vilka önskemål har du? Listan är lång, kontakta oss så berättar vi mera! Innan du hör av dig får du gärna läsa igenom våra tips, så kommer vi att kunna hjälpa dig ännu bättre. Det är mycket att tänka på, men ju bättre förberedd du är desto närmre når vi din drömlokal.

Checklista inför att hyra den perfekta lokalen – festlokal eller konferenslokal

  • Hur många gäster gäller det?
  • Vilken typ av arrangemang är det?
  • Är datumet bestämt? Finns det reservdatum?
  • Ska ni sitta och äta eller mingla?
  • Behövs förtäring flera gånger under dagen/kvällen?
  • Ska eventet kombineras med en utställning/lansering?
  • Ska ni sitta och äta eller mingla?
  • Ska det vara underhållning?
  • Behövs scen, teknik eller plats att t ex köra in en utställningsbil?
  • Vad har ni för budget?
  • Hur ska gästerna komma till och från lokalen? Finns krav på närhet till centrum?
  • Behöver ni en projektledare som hjälper till att hålla i allt?
  • Mellan vilka tider ska evenemanget genomföras?
  • Behöver ni själva access till lokalen före eller efter genomförandet? ( T ex för att rigga/avrigga utställning etc)
  • Finns det något tema? Behöver ni hjälp att dekorera lokalen?
  • Vill ni ta med egen dryck?
  • Behöver ni en flexibel lokal för att ni inte vet hur många gäster det blir?
  • Behöver ni en föreläsare?
  • Behöver ni underhållning?
  • Behöver ni en scen?
  • Behövs förtäring till föreläsare/artister?
  • Är det ett evenemang som hålls med något intervall och var har det isåfall hållits tidigare?

Detta var några frågor som förhoppningsvis för dig närmare den perfekta lokalen för dig. Nu är det bara att ringa oss på 08-51 48 48 80!